اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۱۰۶۲
شهاب گردان:

امیدوارم نماینده خوبی برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم

امیدوارم نماینده خوبی برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم
گلر تیم فولاد خوزستان گفت: رقبای ما در آسیا سطح بالایی دارند و از بازیکنان گران‌قیمت خارجی سود می‌برند اما امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در این تورنمنت کسب کنیم.
۱۴:۴۷ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
وانانیوز|

شهاب گردان در خصوص پیروزی تیم فولاد در برابر نساجی اظهار کرد: خوشبختانه بعد از تعطیلی نوروز توانستیم سال جدید را مقابل نساجی با برد آغاز کنیم. نیمه اول خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که سرمربی اتخاذ کرد، سوار بر بازی شدیم و به پیروزی رسیدیم.

وی در خصوص آغاز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و حضور فولاد در این رقابت‌ها گفت: بازی‌های متفاوت و سطح بالایی را در پیش داریم. تیم‌های قدرتمند با بازیکنان خارجی سطح بالا در این تورنمنت حضور دارند اما امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

تیم حریف هر صحنه به سمت داور می‌رفت

ایوب کلانتری در خصوص شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: حیف شد که باختیم چون نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. با اولین اشتباه تنبیه شدیم. این اتفاق در حالی رخ داد که الهامی، سرمربی نساجی، بارها پیش از بازی تاکید کرده‌ بود که اولین اشتباه در برابر فولاد مساوی با شکست است و نباید تمرکزمان را در هیچیک از دقایق مسابقه از دست بدهیم.

وی در خصوص داوری مسابقه گفت: در هر صحنه‌ای بازیکنان حریف روی سر داور می ریختند و فکر می‌کنم این موضوع جالب نیست. در جریان بازی اتفاق خاصی رخ نداد جز صحنه‌ای که البته من ندیدم ولی گفته می‌شود گل فولاد در شرایط آفساید به ثمر رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین